Skärtorsdagen

Tror jag det är i alla fall. Torsdag är det i alla fall och idag är det ingen gympa eftersom det är påsklov, så mycket vet jag. Om ca 1.5 timme ska vi in till stan för att luncha med mamma och köpa mat och grejer till helgen. Släkten kommer hit så måste köpa massa mat, vi älskar mat i vår släkt ;) Om Robin är ledig i mon så hoppas jag att han vill sova här inatt. Annars kanske jag kan sova hos honom. Vi får se! :)
 
Har ätit lite frukost. 2 ägg bara,men eftersom vi ska äta med mamma om ca 2 timmar ville jag inte äta för mycket för då vet jag att hungern inte har hunnit komma. Pengarna från hotellet har inte kommit tillbaka heller och kommer dom inte idag får jag vänta till tisdag innan jag kan vara säker. Mamma sa att det tog typ 5 dagar för henne en gång att få tillbaka pengar så från ett hotell (i Sverige) så kommer säkert också få vänta så länge. Men nu är det ju långhelg tyvärr så få vänta till tisdag. 
 
Moppe va så söt i sin lilla säng igår Robin gjort till honom.
 

Kommentera här: