Seg i kroppen

Körde ju bara 2 pass men det räckte verkligen. Var slut i kroppen och väldigt seg och ibland kände jag mej yr, vet inte varför riktigt. Men det gick bra och jag känner att mina knän bli bättre av spinningen så bonus!
 
I mon är det onsdag och ingen skola, skönt!! Men ska nog ändå försöka mej på lite läsning i den nya boken, lika bra att ha den avklarad ju. Har en uppgift till att göra, någon reflektion från seminariet vi hade i måndags så ska nog sätta mej med den lite senare. Har lyckats hitta någon på youtube som lägger upp hela avsnitt av 19 kids and counting! Lycka!!! Så nu kan jag kolla ikapp det som inte visas i Sverige än! Kommer troligtvis sitta uppe halva nätterna för att glo på det haha. Så det blir nog några avsnitt sen efter jag gjort den uppgiften :)
 
Robin kom förbi en liten sväng innan för han köpte sej en raggarbil igår, har ingen bild att lägga upp på den men det kommer väl sen! Men såg att hans öga hade blivit ännu värre. Svullnaden är nere men det är mycket mörkare såg det ut som. Stackarn!
 

Kommentera här: