Ont i magen

När man jobbar natt så blir magen oredig. Man äter på konstiga tider som kroppen inte är van vid och allt blir bara fel typ. Just nu har jag lite ont i magen och så har jag midje byxor på mej. Tror att det bidrar lite också så vi få se hur det kommer gå. Har magtabletter att ta annars om det blir för jobbigt.
 
Började tänka på en scen från HP 2 när Harry och Ron har blivit Crabbe och Goyle (vet inte hur deras namn stavas riktigt) med hjälp av polyjuiceelixir och träffar på Malfoy i fängelsehålan där deras sällskapsrum ligger. Då gör Ron en min (tror jag det var, gillar inte tvåan för Ron spyr sniglar så kolla inte så mycket på den) och Malfoy frågar vad det är, då svara han: Ont i magen.
 
Vet inte varför jag börjar tänka på den nu men har haft Harry Potter i huvudet idag.
Fick ju hem denna och den var den rätta så nu har jag bara bok 4 kvar!
 

Kommentera här: