Onsdag

Som jag skrev igår så är jag ledig frpn skolan idag också, både tisdag och onsdag! Det känns rätt skönt faktiskt för då är det en sak mindre att tänka på. Har fortfarande inte börjat i boken till sista uppgiften men har kommit fram till att jag gör det på fredag. Ska ut med Janeth en sväng och glo på folk typ på någon bar någonstans efter hon slutat jobbet. Blir nog ingen lång kväll eftersom hon slutar vid 18. Men det betyder också att jag har gott om tid på mej under dagen att läsa. Har även kommit fram till att ifall jag läser den boken nu kommer jag blanda ihop den med boken vi ska läst till i mon. Så jag gör annat istället! 
 
Satt i typ 1.5 timme igår och letade efter Harry Potter böckerna som jag inte lyckats få tag i. Dum som jag varit har jag inte kollat på varken blocket eller tradera, så det har jag gjort nu. Har hittat den ena boken och beställt den, hoppas bara att den ser ut som på bilden. Var lite tveksam till vilken "modell" jag har på dom andra så vi få se hur det blir sen. Ska kolla sen om jag kommer ihåg det, inte hela världen. Köpte den för en hundring så gör inte allt för mycket om det nu skulle vara fel! 
 

Kommentera här: