Ny vecka

Då var det måndag igen! Förra veckan gick rätt fort faktiskt och speciellt helgen. Fredagen var jag ute med Janeth på TAK på PM för första gången. Vi hade setts på jobbet först för att äta Ceasarsallad - då var Linda med också men hon skulle jobba sen så hon följde inte med vidare. Köpte en cider och sen tog vid bussen 22.20 hem. Robin kom då med och sov här och vi la oss nästan direkt tror jag. Var trött hela dagen. 
 
I lördags var vi hos mormor för hon har fyllt år så vi firade henne lite granna. Det var smörgåstårta till mat, mums! Vid 9 tiden så åkte jag till Hannes för Robin var där och förfestade för dom skulle hotellet i vislanda sen. Så jag hängde på och sen vid 12 tiden så gick vi till Robin. Kom i säng innan 1 och det var riktigt skönt. 
 
Idag var det skola och kom hem lite efter 12. Nu ska jag göra en uppgift vi skulle göra efter dagens lektion och så ska jag göra en uppgift som vi har till nästa lektion. 
 

Kommentera här: