Kaos så in i....

Kom till jobbet ca 16.15, 1.5 timme efter vi egentligen börjar. Och det började ju inte bra kan jag ju säga. Har skrivit en lapp till min chef att jag vill gå ingenom projektorn i alla lokaler samt var sladdar och extra grejer kan finnas om det inte ligger i receptionen. Kunde inte hjälpa en gäst idag och det kändes så pinsamt så det fanns inte och det får inte hända igen! Gästen ville sen skriva ut sin power point efter vi försökt med en massa olika saker och när jag kommit havvägs med utskriften så slutar det fungera. Trodde ju att det var klart men det var det inte! SKulle byta toner i den men hittade inte rätt och allt sånt. Fick smsa chefen (som varit på möte hela eftermiddagen så jag kunde inte ringa henne) och fråga om det fanns någon annanstans för jag kunde inte hitta rätt där alla andra toner ligger. Visade sig att jag inte hållt i en toner när jag tog med den och letade efter en lika dan utan det var något helt annat, jag vet fortfarande inte vad. Så till sist gick det och resten av papperna kom ut, men då var dom redan klara med konferensen så gjorde inte så mycket. Syrrna, restaurangen och köket kunde inte heller hjälpa mej!
 
Slutar om ca 3 timmar och då vet jag att jag kommer stupa direkt!

Kommentera här: