Hej!

Sorry för att det inte blev någon uppdatering igår som jag sa att det skulle bli. Lite efter jag skrev gick jag och mamma en runda och sen började vi fixa lite påskmat och mitt i det kom Janeth så var ju med henne och visade shoppingen. När hon åkte hem sen hoppade jag in i duschen och fixade mej för vi skulle ha lite mys på hotellet (vi i receptionen) för han som skulle sluta och då hann jag inte med att skriva. Så i fortsättnngen ska jag nog inte skriva att jag kommer skriva mycket för det blir aldrig så.
 
Nu är Robin här och ska sova till i mon, jag sov hos honom inatt så därför jag inte har skrivit innan idag heller och tänkte inte skriva så mycket nu heller. I mon är det skola och efter det hinner jag hem och slappna av lite och byta om innan mina 3 pass på gymmet. Blir lite dumt med maten då jag slutar 15 och spinningen börjar 17 så hinner inte äta något direkt. Kanske kan göra mej en smoothie innan så jag har fått i mej något i alla fall. Nu säger jag godnatt! 
 
Barn när jag håller dom
 

Kommentera här: