Godmorgon!

Dom flesta vaknar väl nu för att åka till jobb eller gör sig klara för skolan. Själv slutar jag snart jobba och ska hem och sova! Lyckades knappt sova igår men det har gått rätt bra ändå. Om jag blir riktigt trött sätter jag alltid klockan på 10 min och blundar lite, inte så att jag somnar men ändå vilar. Klockan har jag ifall jag skulle somna och därför bara 10 min. Det hjälper faktiskt, man behöver inte mer. Klockan är ställd på va 16.30 för att jag ska hinna äta innan gympan också, måste ju vara pigg när man ska vara med 25 stycken 6-7 åringar.
 
Beställde hem en klännnig inatt med, 94:- från Wish. Detta är den sortens klänning jag vill ha på rockabilly night och den passar stilen mer än den jag köpte lite akut. Och eftersom det bara var 94:- så chansade jag. Nu hoppas jag bara att jag hinner få hem den för det kunde ta melan 36-49 dagar eller något. Har som extra nödlösning att kolla när vi är i Paris med.
Modellen på klänningen där uppe är ändå rätt bra tycker jag, det är väl mönstret som inte passar riktigt bara. Andra alternativet jag köpte den blommiga kjolen och den använde jag i tisdags. Gillar verkligen den modellen på kjol, kommer från H&M (klänningen med) och jag har en svart därifrån sen länge. Det är min 3 i "kollektionen" har 1 från Victorias Secret med. Har en liknande men det är ingen dragkedja på den i ryggen.
 
Bild på klänningen jag beställde kommer när jag fått hem den! Men kan tillägga att Harry Potter boken som jag köpte från en tjej på Tradera för 99:- har kommit och den hade skyddsomslag! Viktigt för mej då alla andra har det med, så behöver inte köpa den på nytt, vilket jag hade tänkt annars. Onödigt jag vet.
 

Kommentera här: