God morgon!

Slutar om ca en halv timme nu men ska in på konsum för att köpa toapapper åt mamma, tror jag det var. Efter det blir det hem och sova. Ska bli skönt att sova i min säng i mitt rum och inte i soffan i lägenheten. Kommer väl säkert bli varmt så startar fäkten med en gång. Har blivit klar med allt som ska göras ganska nyligen faktiskt. Det är skönt när man har lite att göra så man inte sitter och glo på klockan hela tiden. Däremot blev jag lite chockad när frukosten kom vid 4 för trodde inte att klockan var så mycket redan, hade ju liksom inte gjort något ju. Så blev lite bråttom med allt sen efter det. Men nu är jag klar, har även hjälpt städet att tvätta golvmoppar för det hann inte nattstädet igår + att vi fick tvätta om det för det var för mycket i maskinen så det centrifugerade inte och det typ bara rann om det. Det är min spännande natt!
 
Men istället för godmorgon säger jag godnatt!
 
 

Kommentera här: