Done for today!

Har skrivit klart uppgiften till i mon. Alltså känner mej helt slut! Ska läsa ungefär lika mycket på fredag med men har helgen på mej i för sej för Matilda ska låna boken av mej på måndag så det är lugnt så. Eftersom jag ska jobba kan jag ta med och göra klart det där om det skulle vara så. Så det är lugnt :)
 
Mamma sitter och läser igenom det jag skrivit (hon är klar). Vet liksom inte om jag fattade uppgiften och vi va flera som inte riktigt fattade hur dom menade med den så kommer nog finnas en del olika versioner hon få läsa igenom:) Har suttit med boken först mellan ca 10-13 och mellan 16-22.30 typ. Inte konstant eftersom jag har ätit och tagit lite småpauser för att inte somna i boken. Men känner mej rätt sg i huvudet nu och då blir det gärna fel när man skriver mer. Det var ju så fint väder ute och jag var dum nog i morse och tog vinterjacka på mej. Hade INTE behövts när jag åkte hem så va typ dåsig i hvudet av all den värme. Fick gå ner till pappa och svalka mej för det var så varmt här uppe. Gick runt och letade efter lillekissen ett tag med för hon var helt försvunnen. Det visade sig att hon lyckas gömma sig i Lindas påslakan. Inget ovanligt, men man bruka kunna se henne.
 
Nu ska jag gå och lägga mej. Börjar vid 13.15 i mon men ser ingen anledning att sitta uppe i onödan! Gympa i mon med, var ett tag sen nu! Mamma ska även köpa en till färgpenna till mej så jag kan skriva i kalendern när det är skola (röd), jobb (lila) och övriga viktiga händelser (blå) för nu har jag jobb och övrigt med samma färg, inte så bra. 
 
Detta har varit min arbetsplats sedan klockan 16 typ.
Kvällsmaten:
 
 

Kommentera här: