Choklad-dopp

Har ätit choklad doppade jordgubbar med Linda och mamma nyss. Det var riktigt länge sen och riktigt gott! Är ju onsdag och jag ska helst undvika socker och sånna grejer men syndade lite denna gången. Försöker att inte äta godis och sånna saker mitt i veckan för kommer bli rikgti sockerberoende annars och tjock med gissar jag på. Så frukost bli alltid samma sak - surdegsbröd (som dietisten rekommenderar tydligen) med skinka och tomat/gurka. Inga flingor eller joggi för det är rena socker bomben, även om det är gott. Så försöker i alla fall starta dagen med lite nyttigheter. Sen går det som det går under dagen! Har sagt till mamma att hon får köpa havregryn om hon vill nästa gång hon handlar för vill börja äta det till frukost igen. Förhoppningsvis står jag mej längre på det än mina mackor. 
 
Men nu spårade det ur som vanligt. Tänkte bara skriva godnatt och vi hörs i mon! Då står lite städ på schemat innan vi åker till min moster för att fira valborg! 
Här har vi lite bilder på några godingar! 
 
 
 

Kommentera här: