Bakis dag typ

I lördags var jag bjuden på fest hos en kompis i Vislanda. Det var riktigt skoj då, men vi kom hem så sent så man mådde inte så bra i dag. Knappt någon sömn och för första gången kan jag själv säga att det blev lite för mycket. Det var lite kul däremot för när vi skulle gå hem så gick vi först till ett annat ställe där Robins mamma hade varit på sånt sex-party som jag var på i januari. Så vi tog följe med henne och hans pappa hem och skulle äta men gick inte så bra så vi gick och la oss istället. Så sov typ 5-7 timmar inatt och har varit hur seg som helst idag. 
 
Det gjorde inte dagen bättre av att jag skulle jobba med. Kunde knappt sova innna jag skulle hit för jag vaknade av konstiga drömmar och att familjen pratade. Tycker inte om att vakna hela tiden, förstör ju hela sömnen. Men det va skönt att få sova lite i alla fall. Lite tråkigare att gå och lägga mej med blött hår men orkade inte duscha precis innan jag skulle åka. 
 
När jag slutar jobbet sen så blir det att åka till lägenheten och sova där för vid 13.15 börjar skolan och då ska jag förhoppningsvis blivit piggare och mer utvilad än jag känner mej nu. Läste ut boken innan i alla fall så nu kan Matilda få låna den i mon. Vi bestämde att hon skulle få den på måndag i skolan för då hinner hon med läsa den innan vi ska prata om den på torsdag. Så ligger bra till just nu! Ska få låna en bok igen av henne med till den sista uppgiften för den var hon klar med. Skit bra:D
Robin var söt när han kom till mej i fredags, somnade typ direkt.
 

Kommentera här: