Arg!

Skulle ju på mitt första PUMP möte idag så stannade ju kvar i stan efter mitt utvecklingssamtal (som gick kanon bra!) för att slippa köra fram och tillbaka. Nu var alla utom jag och Matilda (i styrelsen och så där) rätt så fulla när vi kom dit och dom ställde in mötet. Vi blev ju skit sura för vi kom liksom in till stan för att gå på detta möte så vi var arga att dom inte kunde skrivit tidigare under dagen att det inte blir något. Jag kunde åkt hem för länge sen och Robins bror kunde kollat på bilen i dag istället för i mon. Jag fick väldigt mycket gjort i stan i för sej, men blir så arg över att folk inte kan hålla det som bestäms. 
 
Så jag har varit hemma sedan halv 8 för åkte till Grand där Linda och Jocke var och hängde lite med dom innan jag åkte och hämtade en bok på Hemmakväll. Sen dess har jag (och Linda) fixat diplom till ungarna på gympan så det är avklarat. Har även läst lite och letat efter förra årets kalender för att kunna räkna ut hur mycket jag har kört i jobbet och se om jag får något tillbaka på det. Mamma tror det eftersom jag jobbade så mycket men vi få se! Kommer sitta uppe halva natten i mon för att räkna ut det, jippie! Det har däremot varit väldigt varmt och skönt idag, men av den anledningen kanske jag hellre hade legat hemma eller fixat klart all mossa i trädgården.
 
Men detta är anledningen till att jag inte har skrivit något under dagen, blev lite mycket att göra, i onödan.
Linda skickade en fin bild på Göran innan med. 
 

Kommentera här: