Äntligen klara!

Satt med Matilda i över 3 timmar och skrev på uppgiften till kursen, examinationsuppgiften/tentan. Har även suttit i typ 3-4 timmar nu hemma med den också. Har fixat referenslistan, hoppas den blir godkänd och lagt till typ en havl sida till, Matilda la också till typ en halv sida till när hon kom hem så fick fick ihop hela 9 sidor! :D Msåte säga att jag är stolt över oss! Har ganska ont i huvudet med på köpet så det var rätt skönt att ha fått träna 1 timme idag i alla fall mellan varven. Skickade precis in uppgiften också så inom typ 2 veckor ska vi ha fått svar på om den är godkänd, hoppas det. Mamma har läst igenom den med och rättat små stavfel i texten, som man alltid missar när man skriver något. 
 
Så nu ska jag faktiskt borsta tänderna och gå och lägga mej för nu orkar jag inte mer! I mon är jag ledig så ska nog läsa lite och ta det lugnt. Just det, måste tvätta med! Har fått lägga tvätten jämte korgen nu... Ska även träffa Robin lite hade jag tänkt :)
Godnatt! 
Vill ha sol och värme...
Dom ser överdivet stora ut på dne här bilden dom där glasen! Köpte som sagt sånna svarta nu också. 
 

Kommentera här: