Valdag

Idag är det valdagen eller vad den heter. Jag sitter på jobbet så ska rösta när jag kommer hem sen. Fördelen med att bo bredvid vallokalen, kan bara gå över när jag ser att det är lite bilar ;) Linda och pappa har redan röstat så det är jag och mamma kvar. Jag tror jag vet vad hon ska rösta faktiskt, pappa vet jag med. Vad Linda valde det minns jag inte.
 
Men ska i alla fall rösta blankt tror jag i det stora valet. Sen funderar jag på att ta Socialdemokraterna i Alvesta för min spanskalärare är med i det valet och det är den enda jag känner igen :P Vet inte om dom är bra eller så, men hon lärde mej spanska bra så därför tänker jag vara snäll mot henne:)
 
Idag var det ännu värre att stiga upp förresten, det var svin kallt i rummet och ute! Tog både halsduk och vantar med mej i bilen! Det är kallt på jobbet med men hoppas det bli bättre. Ska gå och leta upp ett element tänkte jag så man ha lite att värma sej med. Det är inte så snyggt att sitta i en tjocktröja så element blir bra!
 
En riktigt varm och skön tröja!
 

Kommentera här: