Söndag 7/9

Vaknade vid halv 9 idag med för att gå ner till frukosten. Vi gick upp och packade sen med så vid 10 ungeför checkade vi ut och gick till bilen. Vi bodde precis vid Nordstan så vi hade rätt nära till bilen, som förövrigt var hel och hade inte fått inbrott. Så vi lämnade packningen och sen gick vi till Hemköp som fanns i Nordstan och sen åkte vi hem.
 
Då verkade det som att E6 var igång igen för nu behövde vi inte krångla med andra lustiga vägar. Vi stannade vid Laxbutiken och köpte med lite gottgott. Så det har jag med mej inatt som öote mat, gott! Känner på mej att det kommer bli en seg natt för jag är rätt trött. Kommer sen sova typ 4 timmar innan jag ska vara i skolan också. Men efter det blir det hem och sova!
 
Vi var hos Robin ca 2 och stannade där en liten stund innan jag åkte hem och sov. Så det är det jag ha gjort. Lyckades sova till lite efter 8 sen gick det inte så jag gick upp och packade det jag skulle ha med mej inatt samt skolsaker jag behöver i morgon.
 
Vi hörs igen!

Kommentera här: