Lån av skor

Ska precis börja på det sista kapitlet i första boken! I mon är det kontroll på jobbet och då måste vi se snygga ut.
Jag kom i gympaskor för det bruka jag jobba i på natten. Men det fick jag inte ha så fick låna av någon här. Jag har klackar i bilen men den som jobbade innan mej sa att jag kunde låna ett par ballerina bakom. Bakom är där alla skor och kläder är. Tyvärr va dom jag hittade för små och sen såg jag ett annat par men dom va rätt söndriga så hittade ett par klackar i storlek 37 och dom passade perfekt. Det är faktiskt dom första pumpsen jag kan gå i utan att hälen lossnar eller hur jag ska förklara det. Så ska kolla upp vems dom är och vart dom är köpta och skaffa mej ett par själv, om dom finns kvar:) Dom va lite dammiga så dom har nog inte använts på ett tag^^ Foten set enorm ut men det är den inte!


Kommentera här: