Godmorgon!

Klockan är i för sej över 12, men ändå! Ställde klockan på nio, ställde om den till tio när den ringde sen. Sen har jag bara segat sen dess. Har precis ätit frukost och vet inte vad jag ska göra nu riktigt. Har lite saker som står på schemat idag men få se när jag gör dom.
 
Ska köra ett pass CX idag igen men det är inte förrän vid halv 6 typ. Borde ringa tandläkaren och se om jag kan få byta dag. Ska maila Dacke med och kolla lite med lov och uppvisning så vi vet vad vi ska skriva i välkomstmailet till föräldrarna. Blir en lugn dag känns det som.
 
Skola i mon och jag hoppas jag är tillräckligt förberedd. Ska köpa en soppa med att ha med till lunch i mon. Matilda köpte en i ett cafe där och den kostade typ 55:- och på ICA är det väl minst halva priset verkar det som så ska köpa mej och ha i väskan. 
 
Inviger min tröja från Harry Potter studion från London. Den är super skön och super snygg ,den är blå! <3
 

Kommentera här: