Godmorgon!:)

Äter frukost just nu och om ca 20 min ska jag ta och åka till skolan:) Vet inte vad som kommer hända där direkt men är väl föreläsning om jag inte minns fel från schemat! Sen ska jag hem och börja packa lite inför resan i mon. Behövs ju inte så mycket eftersom vi ska vara borta två nätter bara, men känner jag mej själv tar jag med alldeles för mycket;)

Ikväll är det ett bollpass inbokat också och det ska bli skoj! Sen ska jag nog läsa mer i ELLE och bara ta det lugnt tror jag. Det var skönt med min lilla spakväll eller vad vi ska kalla den. Men var så trött så jag njöt inte direkt av den som jag kanske borde gjort. Men alla naglar är fixade och det var målet. Det tar sån tid att måla dom så det är skönt att det är gjort!

Skriver kanske när jag är i skolan, annars bli det när jag kommer hem:) Hade gärna ätit den här till frukost!

Kommentera här: