Busy day!

Har inte haft tid att skriva idag faktiskt. Slutade 6.50 och klockan ringde 10.30 sen för jag skulle va på skolan vid 11.15. Tydligen hade de andra i gruppen träffats tidigare så när dom började prata fattade jag ingenting. Jag sa att jag inte hade fått veta något men det inte gjorde något för hade ändå inte kommit tidigare. Va ju tvungen att få lite sömn i alla fall. Var väl i lägenheten vid 7 så fick 3.5 timme sömn.

Sen slutade vi vid 3 och då åkte jag och lämnade av Matilda i stan för jag skulle ändå till Biltema och möta mamma för att lämna över parkeringstillståndet till lägenheten. Sen åkte jag hem och åt och duschade och sen sov jag från fem till ca kvart i tio. Så kommer troligtvis bli trött om ett tag men ska hålla med vaken! Har ungefär 7 kapitel att läsa. Visste inte att det stog i papprena när vi skulle läsa de olika böckerna. Hade jag öppnat det och läst igenom hade jag nog sett det:P Så ska läsa ifatt det och sen läsa om någon Linda som det står om i papprena med. Så kommer ha massor att göra inatt:) Har tagit med en liten bok så jag kan göra anteckningar under tiden jag läser med.

Vi hörs senare! Imon är det Zumba och CX som gäller!

Kommentera här: