Tisdag på Gran Canaria

Det var en marknad  på ett ställe som hette Aguineguin eller något. Det låg uppe på bergen typ. Vi hittade en buss som tog oss hela vägen dit, kostade oss ca 22 kronor, billigt! Där köpte jag bland annat ett par "Zumba byxor" och solhatten som kommer komma på bild. Resten försvann där med. Det kostade 5£ och det tyckte jag va lagon eftersom jag inte kommer använda den igen. Janeth och jag köpte sånna för att slippa ha keps och sånt och den skyddade ansiktet väldigt bra faktiskt, solade med den hela veckan! 
På marknaden köpte jag även en solfjäder och en drömfångare. Solfjädern räddade mej när det var som varmast, GUD vad den fläktade bra!! 
 
Sen tog vi oss hem igen och slappade lite. Vi hamnade nog vid poolen och läste lite. Vi hade morgonsolen så vid 2 tiden hade den ju redan bytt sida tyvärr. Senare satte vi oss på stranden och tog med lite cider och sånt och hade trevligt! Vi satt rätt länge och spelade kort med i början av veckan. 
 

Kommentera här: