Snabbt från Gran Canaria

Idag har vi legat vid havet i några timmar, har varit skit varm och jag har bränt mej 😊 När vi gick från vattnet visade det att det va 39 grader ute, vid typ halv 3 så det va toppen! Det enda negativa är att havet är skit kallt så man måste tvinga sej i. Efter ett tag i blir det ju bättre men man ska ju ta sej så långt. Bilder kommer när jag är hemma. Försökte lägga upp men tog 3 år och sen gav jag upp och började om med inlägget. Vi har precis ätit på en super god restaurang där dom ha live musik och wifi Tack ock lov! Var bästa stället hittills, maten på hotellet är ingen höjdare alls.

Igår var vi på marknad och det va rätt varmt då så när vi kom hem skulle vi bada sa vi men när vi kom hem så va det kallt och sen började det regna så vi låg vid poolen och läste. Senare gick vi till havet vid hotellet och myste lite.

Första dagen, när vi kom, gjorde vi inget alls typ bara gjorde oss hemma stadda eller vad vi ska säga. Men dagen efter åkte vi till Las Palmas och shoppade loss inne på Primark och sen tog det väl typ 3 timmar innan vi väl va hemma för vi fick krångla med att hitta bussar. Vi tog taxi dit men kostade ca 200 per person så det gjorde vi inte om..

Skrivet kanske en annan dag också annars kommer det dag för dag inlägg när jag är hemma. Vi sitter och väntar på att min Spotify ska ladda ner alla låtar nu för hade lyckats logga ut mej och ta bort alla nerladdade låtar innan vi åkte så hade inte Spotify på flyget men nu ska jag ha det när vi åker hem!

Kommentera här: