Sex and the City

Vet inte vad jag ska skriva egentligen. Sitter och läser lite. Har ca 7 sidor kvar av det kapitlet men är liteför trött i ögonen för att läsa nu ska kolla på Sex and The City nu istället. Kanske läser sen, kanske inte. Just nu vill jag inte läsa i boken utan övar hellre till provet men då kommer jag hamna efter med det. Även om vi inte ska använda oss av boken något mer nu.
 
Har bokat inte lite gym pass i min kalender, inte på gymmet. Man kan bara boka en vecka i förväg så kan inte just
nu. Fast klockan är ju över 12 nu så kanske att jag kan boka in tisdagens pass med. Mailaded även om peeling igen. Tänkte ta det när vi är hemma från Gran Canaria. Att ta det innan känns inte så optimalt. Och eftersom jag jobbar som jag gör nu innan vi åker har jag ingen möjlighet att ringa eller gå till dom. Igår mailade jag även om tandblekning så få se när jag får svar om det, om jag får svar. Annars får jag fråga när jag ska till tandläkaren i november.
 
Det är mycket som hände nu känns det som. Kommer vara mycket nästa vecka så lär verkligen behöva den där semestern. Måste fråga i skolan vad jag ska göra när jag är borta, men har jag tur hinner jag göra det innan vi åker. Eller i alla fall det mesta. Täntke fråga så fort den kursen börjar för att vara förberedd. Vi hörs!
 
Ge mej!!
 

Kommentera här: