Onsdag på Gran Canaria

39 grader!!! Varmaste dagen på hela veckan vi var där. Tror nästan att det kunde bli ännu varmare samma dag vi åkte hem däremot, var as varmt till frukost redan. Vi tog oss till Playa del Ingles för att bada. Vi hittade ett bra ställe där vi låg till vi blev hungriga. Det fanns lite affärer också som vi gick i men köpte inget. Någonstans köpte vi shot glas i för sej men vet inte om det var där? Ny tradition som började förra året: köpa shotglas i alla länder jag är. Slutade dock med att jag köpte 2 nya på flygplatsen för dom var finare^^ Har ingen bild på något av detta heller. Ska fota om allt så kommer alla bilder i ett annat inlägg någon dag. 
 
Vi bestämde oss för att äta där eftersom vi inte ville äta på hotellet igen. Maten är ingen höjdare på det sätllet. Så jag tog Fajitas, Linda tog kyckling och Janeth tog burritos. Alla var nöjda med maten, det dåliga var bara att Linda inte fick någon sås till sitt. Efter detta läste vi vidare på hotellet. Jag brände även mina ben super snyggt den gången! Smörjde in mej slarvigt eftersom jag var grusig på benen, det skulle jag inte gjort. 
Hatten hamnade lite på sniskan för det blåste så glasögonen är också helt snea, ingen bra bild alls..
 
 
 
 

Kommentera här: