Miss Selfridges

Detta är kläderna jag kan tänka mej från Miss Selfridges kollektion. Den blå klänningen längst ner är inte en av hennes utan den har jag bestält på rean på nelly.com och den borde komma i mon hoppas jag :)
 
Här under är det tröjan jag vill ha, inte kjolen.
Jag hoppas verkligen att mina bröst får plats i den klänningen. Har ju klister BH som man kanske kan ha annars får jag köpa nipple covers. Men tyckte den var fin och tror att den passar mej faktiskt:) Ska ha med den till GC tror jag. Kom även på att jag ska nog ha en finklänning med mej. Jag tycker det är en finklänning i alla fall och det är den jag hade på Robin och Simons student. Denna under.
Blev inte super bra bild men Robin hade ingen spegel och jag ville se hur jag såg ut i den så då gör man såhär;)
 
 

Kommentera här: