Lördag på Gran Canaria

Idag var tanken att vi först skulle till en marknad i San Fernando men vi hittade den aldrig. På något sätt hade vi hamnat på ungefär samma ställe där vi gick dagen innan. Vi gick förbi ett shoppingcenter och gick in för att kolla lite mer denna gången och även hitta en bankautomat till Linda. Blev en del saker köpta där, bland annat mina goda nötter som jag har kvar än. Hittade ett hårspray där som var billigt med som jag hade tänkt spraya mina klackar med, vet inte om det hjälpte direkt. Vet inte ens vad jag fick iden från att det skulle funka. 
 
Sen skulle vi till havet för att bada en sista gång, men när vi kom dit var det inte så varmt för det längre och vi gick och åt istället. Vi tog samma ställe som tidigare och jag tog fajitas med kyckling igen. Janeth tog med det och Linda provade tacos. Det var starkt tydligen. 
 
Sen kollade vi lite för hade pengar att göra av med. Hittade äntligen en bikini som jag letat efter hela veckan. Inte den jag egentligen ville ha men fick mej en ljusblå:) Köpte öven ett par Zumba byxor till, ljusblå! Lite nagellack, strumpor, pennor och en fotlänk. Skulle köpt en BH men fanns inte i rätt storlek. Sen tog vi bussen hem och började packa lite och sen läste vi och lite så med. Somnade runt 12 tiden tror jag det blev till sist. Här kommer bilder på det jag har kort på.
 

Kommentera här: