Inga bilder

Blir inga bilder idag. Efter jag handlade med pappa så har jag pluggat lite och försökt organisera mej lite och planera veckan som kommer. Jag är inte klar med skoluppgiften än men har i alla fall börjat med texten vilket är en bra början☺ I mon efter skolan ska jag fortsätta läsa tänkte jag, har två kapitel kvar så ska läsa innan och efter träningen tänkte jag. Det öronen äntligen dags för lite Zumba imon! Har saknat det denna veckan vi va borta faktiskt. Ha köpt mej två par byxor till det så ska bli kul att använda😉
Ska även köra ett pass cx innan tro jag det är. På torsdag kommer jag även få tillbaka provet vi hade för ca 2 veckor sen. Ska bli spännande att se ifall jag klarade det eller inte. Klarade jag det inte blir det jobbigt att plugga om det igen och samtidigt hålla på med en annan kurs + då kanske uppgiften jag inte är klar med än. Vi få helt enkelt se☺
Här kommer en bild från veckan, den första jag tog på oss när vi kom dit - på en nudiststrand👙

Kommentera här: