I mon åker vi hem

Idag är sista dagen här kan man säga. Jag har fortfarande en del pengar jag måste handla upp innan vi åker så jag slipper växla om det hemma sen. Köpt en bikini idag, äntligen! Har velat ha en blå bikini med fransar på överdelen men har inte hittat en men en vanlig blå har jag i alla fall. Ska ha en svart frans om jag hittar och då kan jag handla upp det sista☺
Idag skulle vi gått på marknad men hittade inte den så precis som igår har vi gått i ett par timmar innan vi kommit dit vi skulle. Hittade ett shopping ställe så stannade där och sen skulle vi till havet men nu när vi väl kom hit så fanns det ingen sol precis. Så vi ska äta nu och sen kanske vi tar ett dopp ändå, är ca 27 grader ändå fast det blåser en hel del. Vi har gått väldigt mycket idag så fötterna är döda så jag vill så gärna ha nya.
Nu kom maten så hörs när vi är hemma☺

Kommentera här: