Home

Ska snart åka hem och sova, sluta om 30 min. Ska bli riktigt skönt måste jag säga för börja bli lite trött nu. Men ska bli så skönt att inte behöva ställa klockan:D Enda dagen på hela veckan som jag inte behöver upp tidigt! Kommer sova i lägenheten efter passet inatt med för då måste jag upp tidigt till skolan. Men är bara ca 2 timmar och sen ska vi ha gruppsamtal eller vad det kallas och diskutera efter lektionen. Så ca 3 timmar är jag där sen får jag hem och sova:)

Tanken äe också att jag ska hinna läsa 3 kapitel i en bok med som är till en uppgift som jag hade velat ha klar innan jag åker. Det va väl typ max 15 sidor i ett kapitel så ska läsa 3 så blir det 33 sidor tror jag det va då. Det borde jag hinna med tycker jag. Så det är målet i alla fall sen behöver jag inte göra med på hela dagen om jag inte vill :)

Så jag säger godnatt nu!

Kommentera här: