Done and Done!

Mamma hjälpte mej att förstå frågorna nu så är faktiskt klar!:D Texten kom in en vecka efter den skulle och hade jag inte brytt mej om att läsa den förbannade boken och häftet så hade jag kunnat skicka in den innan vi åkte iväg! Boken har inte hjälpt mej ett dugg faktiskt, blev bara förvirrad av den. Det enda jag tror jag förstog vad att fattigvården som den hette förr är dagens socialvård. Boken handlade om välfärdens historia och det var liksom ingen fråga som handlade om det. Men men, vi få se ifall han godkänner texten. Mamma tyckte den var bra och hon sa att slutet vad bra så det känns bra:) Många bra i en mening, haha^^
 
Nu ska jag sätta igång ett avsnitt av Doobidoo tror jag. Om jag inte gör det så ska jag nog läsa lite i en vanlig bok, som jag valt själv:P Lånade en bok från Universitetsbiblioteket i Kalmar med så den kan jag komma och hämta i mon:) Hoppas jag blir klar i tid hemma för då kan jag hämta den innan jag gå och ska hämta provet. Annars har vi föreläsning i en lokal som är bortanför UB så kan gå dit då med. Alltså gud vad ointressanta saker... Sitter och tänker för mig själv hur jag ska göra och då går fingrarna av sig själva och skriver det. Hmm, måste bli bättre på att inte skriva så tråkiga saker. 
 
Imon kväll kanske min älskling kommer hem också! Tycker inte det är kul när han inte jobbar hemma i veckorna. Kan inte skriva förrän typ tio på kvällen heller.
 

Kommentera här: