BikBok

Efter provet (som känns okej) så åkte jag till blodgivningen och lämnade lite blod och det sved som satan i armen. Hade tagit en Celsius innan jag åkte till skolan och fan vad jag ha pratat, stirrat och skakat sen dess! Pratade hur mycket som helst på blodgivningen, när jag och mamma åt lunch och jag va tvungen att gå iväg när hon pratade med en kompis för jag va helt rastlös efter 5 min. Så va helt skakig under provet och allt, men jag hoppas jag lyckades svara rätt :P

Sen gick jag och mamma och kollade lite i affärer och jag köpte en kjol och en tröja på BikBok. Är inne i en grå period nu, vill ha gått på mina kläder för jag tycker det är en färg som är mysig. Alltså färgen ser gosig ut, om man kan säga så. Ska in till gympan om en timme men skippar zumba efter för är fortfarande lite yr och hon sa att jag skulle ta det lugnt resten av dagen. Förra året fick jag för mej att skotta snö mitt i allt och det gick inte bra:) Fick också veta att Linda och jag ha samma blodgrupp...




Kommentera här: