Resor

När jag har fått för mej att jag vill åka någonstans så kan jag sitta i flera flera timmar och kolla runt på olika sidor och jämföra priser och fixa och ha mej. Nu är vi i första hand inne på en resa till London för att hälsa på lilla Elin och jag har hittat hotell + flyg för ganska billigt tycker jag. Även tåg till och från Kastrup för det är därifrån vi få flyga. Så när Linda slutar jobbet sen ska hon komma förbi och så ska vi kolla lite på det. Personligen tycker inte jag att detta var dyrt alls. Vi åkte dyrare med mamma i somras.
Ska även kolla vad det kosta att lägga till säng i så fall. Har just nu kollat för bara två pers och man kunde boka flyg och hotell i samma så det fick bli så. När det är bestämt sen får jag väl maila hotellet och kolla vad det skulle kosta med en person till.
 
När det är bokat och klart ska jag lägga ut bilder på hotellet:) Kan avslöja att det är 5-stjärnligt lyxhotell! Enligt sidan i alla fall. Stay tuned! Är övertaggad!!!!

Kommentera här: