Myskväll

Har startat Harry Potter 5 nu och ska lösa lite ELLE och äta godis tänkte jag. Skulle tända ljus med tänkte jag men sen visade det sig att vi hade inga värmeljus kvar så få köpa på Ikea nästa gång. Det va konsert på min gamla skola idag med som jag helt glömt bort så jag hade cider något att göra idag😉 Det va inte super bra precis, tycker faktiskt bara att det bli sämre för varje år som går. Men vi va där under hela sen åkte vi hem. Så nu ha jag hängt upp första tvätten och stoppade in en maskin med grått och sen blir det underkläder tror jag. Borde hinna med det innan jag ska sova. 

Blev så sugen på att boka en resa med Robin när han kommer hem. Han jobbar borta denna veckan med:/ Gör inte så mycket då jag också ska jobba och inte hinner träffa honom. Så ska va i helgen istället☺ Annelie vill träffas med så fundera på att fråga om vi ska gå ut eller något. Länge sen jag va ute på Grace så det kunde va kul😊 Ska kolla med Robin med så det är lugnt att vi ses på lördag istället kanske☺ Vill ju gärna träffa honom nu när han är borta hela veckorna.

Kommentera här: