Lunch time

Slutade skolan vid 12 idag så åkte hem och åt rester från i förrgår. Kyckling tallrik, mums! Började med att tvätta av sminket och sen var det bara att hugga in:D  Ska strax börja med att göra klart texten till seminariet. Ska skriva klart den och sen ikväll ska jag kolla igenom den om jag vill ändra något och sen skicka in den. Eller om jag väntar med att skicka in den till imon innan IKEA. Den ska in imon vid senast 13.00 så har ju tid. Efter det kommer jag nog skriva över anteckningarna från dagens föreläsning till datorn. 
 
Vi får nästan alltid power pointen utskriven till seminariet så lättare att anteckna där ibland och sen skriva av det när man är hemma eller har tid. Vill också gärna ha det på datorn i ett word dokument så man ser lite mer vad det står istället för allt kladd som blir runt bilderna när dom skrivit ut det.
Typ såhär ser det ut och min handstil är inte snygg när jag skriver fort så därför gör jag detta:)
Mycket av texten kan vara ondöig och skrivet flera gånger men i word dokumentet gör jag då om det till en mer sammanhängande text och väljer bort det som kommit flera gånger:) Gå inte att sudda dena bläckpenna.
 
 
Ska fortsätta mitt projekt från igår också och det är att skriva över alla anteckningar från skrivboken till datorn så jag kan skriva ut och ha alla samlade. När jag jobbar natt nästa gång ska jag ta med mej alla papper jag skrivit ut och göra tvätrom också. Skriva allt från datorn (skriver ut papperna och ta med) till min skeivbok. Himla onödigt men kommer ha gott om tid på jobbet att göra det tror jag så lika bra att passa på :)
 
Sen blir det CX och Zumba! 
 

Kommentera här: