Ljuasre jul

På jobbet har vi en insamling tillsammans med andra organisationer i Växjö där vi samlar in julklappar till de som inte kan köpa själva. Tycker detta är en super fin idé och jag ska själv köpa något att lägga under granen :) Man kan lämna väskor om man vill det och kom fram till att jag har rätt många jag inte använder som fortfarande är hela och fina så det tänkte jag kolla över och lämna in:) Paken ska vara inslagna när man kommer också! Tydligen gjordes detta förra året på John Bauer (Best Western hotell i Jönköping)  och det blev ritkigt bra! Så det ska bi kul att se hur många paket det kommer bli sen:)
 
Så alla som läser detta kan gärna komma med bidrag också:) Det kan vara leksaker, gossedjur, smink, parfym, schampoo, deo, väskor, kläder och så vidare. Det ska ju självklart vara i fin skick också! Hygienartiklar kan man köpa i fina presentförpackningar lite överallt med ju så det är ju redan klart för inslagning i princip:) Väldigt kul och fin idé tycker jag. Tummen upp för det!
 
Och sen har vår duktiga kollega klätt granen också så nu känner jag riktigt julstämning här inne;) Vi kör plastgran hemma så det luktade verkligen jul om granen här (den är äkta) så jag stod där lite och sniffade på den^^,
Paketen kommer ligga under granen efter helgen sen. Ska försöka komma förbi och fota den igen då. Eller nästa gång jag jobbar. #ljusarejul
 

Kommentera här: