Lite trött

Kunde knappt sova när jag kom hem från skolan. Försökte rätt länge och till sist gick det men fick sova typ 2 timmar bara så nu är jag rätt trött. Vilket är bra för då kommer jag förhoppningsvis somna lätt sen när jag ska till lägenheten och sova innan skolan. Men känns samtidigt lite jobbigt att vara trött redan. Har en serie i datorn jag kan kolla på om det är så. Och tog med tidning, bok, sudoku och skolarbete så något måste ju hålla mej vaken. Tänkte sätta igång med skolarbetet nu i alla fall och se vad jag kan göra så länge. Börja på den kan jag ju alltid och sen fylla på med text och grejer i veckan. Den ska vara inne på onsdag nästa vecka så rätt gott om tid för om jag inte minns fel har den med denna veckans uppgift att göra. Så den tänkte jag börja med sen få jag väl läsa ut mina ELLE tidningar som jag pratat om i några dagar nu.

Moppe ville ligga och sova på mej i helgen. Han la upp huvudet som en liten bebis mellan brösten på mej. Lät dumt när man förklara men titta på bilden:)

Kommentera här: