Lång dag! - lång text

Hade bokat ett möte med våran seminarieledare för att prata om fältstudierna för vi kände oss helt vilse. Men nu hänger vi med lite i alla fall! Skulle träffa henne vid 10. Klockan ringde vid 8.15 som jag hade ställt den på. Men sen ville znoosa lite så ställde om den till 8.25. Av någon anleding så ringde inte klockan utan jag vaknade 9.20 av en försäljare eller något ringde. Vet inte vad som hände där alltså.
 
Så blev snabbt på med kläder, packa med allt som skulle med och ge djuren mat. Så hade seminarie sen mellan 11-12 så sparade mej till lunchen med att äta mitt första mål. Sen hade vi föreläsning till tre och sen åkte jag till lägenheten för att plugga lite och fixa lite med gympan som vi skulle ha vid halv 6 idag. Det gick bra och så och sen åkte jag till gympan och det var roligt idag. Barnen är duktiga så det är kul! Dessutom är det bara 2 gånger kvar nu detta året! 
 
Kom hem vid typ tjugo i 8 sen och pt mat som pappa gjort. Satt där nere efter maten och kollade på Hela Sverige bakar som slutade vid 9. Nu har jag betalat resan till London, rapporterat närvaron från gympan, gjort mej lite te, satt in alla föreläsningspapper i en pärm och plockat iordning alla papper och saker till skolan så det är lite ordning på att. Bokade in Hobbit idag med! 
 
Blev så sugen på Harry Potter filmer på vägen hem så satte igång första filmen. Och det kräver såklart Harry Potter tröjan! ;)
Plugg och Harry Potter, perfekt kväll! Kan också säga att Ravenclaw inte är min favorit, men det hemmet har min favoritfärg! Alltså var valet lätt när jag väl skulle köpa den..
 

Kommentera här: