Lägenheten

Gympan slutade för ca 30 min sen så är i lägenheten nu och tänkte sova lite. Är sjukt trött helt plötsligt, men är inte van vid 20 barn som springer runt och tjoar. Speciellt inte watt natt passen där jag inte ser en människa på typ 5-6 timmar^^ 

Mamma ska va med mej inatt också och det ska bli kul och se vad hon tycker. Tror att dom flesta skulle tycka det va skit tråkigt, men man vänjer sig faktiskt.  Jag gillar dom passen för det mesta faktiskt. Robin tyckte det va dö trist och tror nästan mamma kommer tycka det med. 

Så det ska bli kul! I mon kommer äntligen Robin hem också! Inte för jag kunnat träffa honom eller skriva till honom ändå men ska bli mysigt😊 Hoppas inte han är borta nästa vecka med och jobba. Men vilken lön han kommer få! 

Hittade denna på Facebook och tyckte att det va en smart idé. Så kunde mamma i pappa gjort på oss. Fick liksom attityd höra: du borde skriva ditt namn i pannan så man vet vem som är vem. Fick you säger jag, gör det själv. Men hade vi varit pojkar hade detta varit en smart idé ☺

Kommentera här: