Lååååång helg

Men ändå igen vila. I freadgs var jag ju hos min kusin på kvällen på fest och sen åkte jag hem vid halv 12 tiden. somnade runt halv 2 och sen ringde klockan (faktistk) vid 7.30 så hann sminka mej och ge djuren lite mar och sen åkte jag till jobbet. Var där till 15.00 och sen åkte jag till Robin. Åt när jag kom dit och sen fixade vi med stereon i min bil och nu har jag AUX! Men det tog ett tag. Sen åkte vi hem till mej vid halv 9 eller något och gjorde lite chips och dip och sen glodde lite på TV.
 
Idag har jag haft Zumba uppvisning som gick lite åt skogen, åt busken kanske man kan kalla det då. Och sen blev det hem och sova och det gick inte heller så bra. Sov väldigt dåligt och nu är jag här! Granen har fått en del paket också, kommer bilder när jag har min dator.
 
Imon är det skola med så blir lite jobbigt där ett tag. Men slutar vid 12 och då blir det hem till sängen! Täntke vakna tidigare och prata med mamma så hon får berätta lite vad dom hittade på  Kina!
Det får bli en gammal bild så länge.
 

Kommentera här: