I need massage!

Tror det stavas så i alla fall^^ Just nu är jag trött och seg så kan inte stava så bra, speciellt inte på engelska;) Men har skrivit över alla texter från boken till datorn och skickar in min text till seminariet på torsdag. Har även städat hos Charli och tränat CX och Zumba! Känns som en bra dag med mycket gjort!:) Slängde även in 20 min vila efter att ha skrivit texten till seminariet. 
 
Imon blir det som sagt IKEA i alla fall så kanske slänger in någon skoj bild därifrån:) Vet ännu inte vad jag ska ha på mej men vet i alla fall vad jag ska köpa. Vilket är huvudsaken kanske. Det blir förhoppningsvis Zumba i mon med och det kan nog bli skönt för mina axlar och rygg gör ganska ont just nu efter ha suttit vid datorn 2 dagar i rad. 
 
Jag läste Kissies blogg innan och i ett av hennes inlägg bara bytte hon spår. Jag sa till Linda att nu förstår jag hur folk ser det som läser min blogg, haha:P Jag blev lite förvirrad och tänker bara: vad kom det från egentligen? Jag hoppar nästan alltid i mina inlägg så hon fick mej faktiskt att tänka lite extra, ska nog inte hoppa så mycket längre:)
 
Men nu ska jag sova i alla fall. Som sagt kanske vi hörs i mon. Kom på att jag glömt lägga in bilderna på GC shoppingen som jag skrev att jag skulle. Jag fixar detta med en gång innan jag lägger mej! 
Gårdagens outfit bild, hade samma idag men inget läppstift idag heller! 

Kommentera här: