Hej!

Idag är det torsdag vilket betyder gymnastik! Ser inte fram emot det precis för jag hade behövt läsa lite men eftersom det bara kommer vara jag och Linda så måste jag va där. 
 
Slutade skolan vid 12 idag så åkte och köpte mej 3 mappar till som jag ska ha till de närmsta kurserna. 2 vi håller på med nu och en efter jul! Vi ska hålla på med forskning samtidigt som vi har fältstudierna så känner mej lite stressad faktiskt. Tack och lov jobbar jag natt i helgen och kommer ha tid till att sitta och läsa och påbörja lite uppgifter. Ska även sitta på biblioteket ibland med Matilda för att plugga ihop. Ibland kan man behöva någon att prata med som ser det på ett annat sätt. 
 
Men känns bra ändå, detta ska vi klara! Blir det VG på forskningstentan vet jag precis vad jag ska köpa till mej själv. Men om jag gör det här eller i London det vet jag inte :) 
 
Nu ska jag i alla fall påbörja lite läsning och se om jag kommer någonvart.Eller nej det ska jag inte alls, ska se om Power pointarna är uppe på sidan så jag kan skriva klart mina anteckningar. Måste åka in till stan igen om ca 3 timmar...
 

Kommentera här: