Duktig!

Har läst ut boken om forskning så tänkte ge mej på uppgiften till seminariet nästa vecka. Vi behövde inte lämna in någon text men jag vill gärna ha det med så jag vet vad jag hade tänkt. Ibland blir man ju helt tom i huvudet så då är det bra att skriva ner det innan dess;) Påbörjade även lite till seminarium 2 tror jag det var. Vi ska ha 4 stycken. Visste att jag hade läst om ett par frågor till den gången så tänkte att det var lika bra att skriva det medan jag minns det! 
 
Men nu har jag gett upp detta. Tänkte läsa lite i den andra forskningsboken vi skulle läsa men läste bara introduktionen igen. Är lite trött i huvudet för att fokusera på det sättet så har satt igång en film istället. Linda borde va här snart med och då ska vi kolla London resan och se om vi ska boka den. Lika bra medan priset är bra:)
Gillade verkligen dom här kulorna! Nu har det kommit upp kransar i fönstrerna med och till nästa helg kommer ljusstakarna! 
Så förbannat bra bilder egentligen för att vara tagen med en mobil. Personligen ser jag inte att det är taget med mobil och inte riktig kamera, mena det kanske proffs kan se. 
 

Kommentera här: