Damn, OMG och I'm in heaven!!!

Nu kan man ju tro att det har hänt något helt otroligt och det har det också. JAG HAR GJORT VÄRLDENS GODASTE SMOOTHIE!!!!!!
 
Brukar göra en med banan och frysta jordgubbar. För att det ska bli något av det så har jag vanlij glass och vanlij joggi. Men nu såg jag att frukten vi hade såg lite tråkig ut så slängde i lite päron med och mjök för att glassen skulle smälta lite. Alltså det är det bästa jag varit med om!! 
 
Skrev direkt till Linda och hon ska prova den någon gång! Glassen tog slut nu med så måste köpa mer innan vi kan göra den. Såg även att joggin gick ut 18/11 när jag väl hade hällt i den^^ Men den luktade och smakar precis som den brukar så 10 dagar över tiden gör visst inte så mycket. Säger jag nu men imon kanske jag få bo på toan bara för det.
 
Men var bara tvungen att skriva det!! Det gör hela min plugg-kväll så mycket bättre:D 
Bredvid har jag en kopp med vanlij/caramel te också:) Mums! 
 

Kommentera här: