Student klänning

Har två studenter att gå på i sommar, båda samma dag tyvärr. Men beställde hem en klänning från nelly och den var alldeles för stor för mej. Sen hittade jag en likadan på asos, trodde jag. För det första var det inte samma färg, den första var cobolt blue och denna navy, lite skillnad. Sen var det inte samma klänning heller. Den första hade en ful underkjol med en volang som såg lustig ut om man lyckades se den och den hade rätt mycket volym, men det var rätt snyggt. Denna klänningen har ungen sån underkjol utan den hänger bara rakt ner typ.
 
Så här ser den ut som jag fick hem idag. Är faktiskt väldigt nöjd med den! Ska ha dom nya skorna och band lös BH.
Sa till Robin: få inte med huvudet eller mina strumpor. Han misslyckades. Detta är andra bilden han tog för på första hade han med ansiktet också. Men kommer köra utan strumpor när det är dags;)
 
På fredag ska jag gå och sy upp min balklänning också tänkte jag:)
 

Kommentera här: