OMG så varmt

Sitter och håller på att smälla av, det är så varmt!!! Klockan är över 12 men man kan nog lätt vara ute utan att frysa skulle jag tro. Här där jag sitter är det i alla fall inte kallt! Ibland fläktar det till och då är det skönt:)
 
Är ganska trött känner jag nu. Vaknade vid 10 tiden i morse och har inte kunnat sova mer sen dess så vi få se hur det går ikväll. Skulle jag råka somna så kommer syrran förbi och väcker mej i alla fall. Hon jobbar också så då får man lite sällskap när alla andra ligger och sover. Förhoppningsvis sover jag länge i mon sen så jag är pigg till jobbet. Men om det är lika fint som idag kommer det inte gå att sova så bra för det kommer vara för varmt i mitt rum.
 
Jag klagar alltid på att det är för kallt i Robins rum, men inatt tror jag att jag hade älskat att sova där. Hos mej blir det varmt i rummet innan 10 typ så då är det kört. Man vaknar liksom och är helt svettig. Robins rum hade nog varit perfekt svalt för det är det alltid.
 

Kommentera här: