Jobbskor

Köpte nya skor som jag ska ha när jag serverar för dom jag har nu har ingen sula kvar i hälen typ. Dom är inte sköna längre och dom andas inte ett dugg så är dyngsur om fötterna när jag jobbat klart. Så nu köpte jag mej ett par andra gympadojor. Fick hjälp av en kille på Intersport så hoppas dom är bra. Han rekommenderade promenadskor. Hittade ett par rätt billiga skor annars men dom va i skin så fick ta några andra som var betydligt dyrare! 
 
Skorna kostade 1000:- och så fick jag köpa ett par skosnören med för dom som satt på var inte svarta och det ska det vara. Skorna skulle egentligen också varit svarta men det var dom inte men dom var mörka i alla fall. Skosnörena är i alla fall svarta då och det gör ju att skon ser mörkare ut. 
Sen hämtade jag ut en BH som jag har beställt som jag ska ha på balen.
 
 

Kommentera här: