Genrepet

Har inte skrivit om genrepet vi hade i tisdags inför Karl-oskar uppvisningen. Måste säga att jag blev glatt överraskad och stolt över ungarna. Dom i vår grupp, dom som är 6-7 års gruppen, ska göra en dans på söndag och vi hade inte övat på den. Vi tyckte att den var rätt enkel och det var inget dom behövde öva på heller. Så när dom var med i tisdags så fick dom se den för första gången och dom klara det rikigt bra!
 
Så vi få se hur det går på söndag! Jag är dne enda ledaren från våran grupp som kommer vara där och jag ska även hjälpa till med att flytta matta så måste lämna dom ensamma från starten och in en bit i programmet. Känns inte så bra just nu för dom kan bli förvirrade eller nervösa eftersom det kommer vara så mycket folk där. Hoppas det går bra!
 
Förhoppningsvis är vi inte först. Janeth jobbar till 2 har jag för mej så hon kan komma efter det och då hoppas jag att vi inte har varit ännu. Och som jag tror att jag sagt innan så kommer jag hinna sova max 4 timmar innan dess. Och vi har ingen riktig mat i lägenheten heller så måste köpa med mej mat och äta där innan barnen kommer.Ville köpa thai mat men har inget kylskåp så risken är att det blir förstört och det vill jag inte. Kanske köper en happy meal istället och skicka bud med Janeth innan hon kommer i så fall.
 
Längtar ändå tills dess, det är så länge sen jag va med på en gymnastiktävling så det ska bli skit kul! Även om jag inte tävlar själv så kommer det bli toppen!
Här kommer två bilder på Dackegymnasternas gymnastiksal för truppgymnastik. I höst ska jag fixa mej ett licens och då ska jag dit och hoppa lite med!  
 

Kommentera här: