Dags att åka!

Klockan är 7 vilket betyder att jag snart ska åka till jobbet. Har sovit till 4 idag så hoppas på att vara lite piggare inatt än jag var igår. Syrran hade med sej varm smörgådstårta (heter det så?) från min kusins konfirmation så nu har jag god mat inatt!:D Kan äta hur mycket som helst av det, fattar inte att det är så gott, men det är det! 
 
Imon är det mors dag och då ska vi ut och äta med mamma på 4-krogar. Var där när hon fyllde 50 tror jag och det var riktigt gott! Så vid 7 i mon så har vi bokat bord. Innan dess blir det lite Zumba inför uppvisningen och så ska vi troligtvis jobba också. Vi ska göra så mycket vi hinner innan vi ska äta i alla fall. Hade tänkt duscha lite snabbt innan vi åker till stan så få hoppas på att Zumban inte håller på för länge. 
 
Vill sminka mej lite också så få göra det efter vi städat, avskyr att ha smink när man ska svettas så. Det är ingen luft på kontoret där så man blir kokhet så fort man kommer in. Vet inte hur jag kom in på detta för jag skulle bara skriva att jag snart ska jobba igen.
 
Aja, hörs inatt!
 
 
Min Charli hade det varmt i boet igår.
 

Kommentera här: