Beställt!

Kom precis på att jag beställde en parfym när jag kom idag. Köpte en för över ett år sen och den har i princip tagit slut nu så behöver köpa en ny. På Kicks kostar den 499:- för 30ml men på parfym.se så kostade det 428:- för 50ml med frakten. Hoppas bara att den håller hela vägen hem och att det är den riktiga så att det inte är en opålitlig sida.
 
Vi får se. Jag får skriva här sen när jag fått den, om den luktar rätt och kom hel. Nu börjar jag bli riktigt trött alltså. Det ser ut som att det börja ljusna lilte granna, men det får gärna gå fortare. Det är så mycket lättare att hålla sej vaken om det är ljust.
 
Har gjort alla uppgifter som måste göras inatt så nu tänkte jag klippa till klorna lite. Börjar bli riktigt irriterad på att skriva med dom. Dessutom så viks dom lite uppåt när jag trycker ner tangenterna och det gör lite ont. Känns lite som när man har sånna lösnaglar rfån H&M och böjer dom bakåt, den känslan är det nu typ.
Tog med vitt och svart nagellack så få se vilken färg jag väljer. Eller vitt på en hand med ringfinger svart och tvärtemot på andra handen?

Kommentera här: