Älskar mat

Jag är en sån person som nästan är hungrig hela tiden, fast jag äter inte så ofta. Beroende på när jag vaknar så har jag ätit två gånger om dagen bara, vilket inte är så bra. Så nu är jag skit hungrig! Eftersom jag inte orkade åka till ICA igår så har jag inget bröd hemma som jag gillar så mycket. Så åt en liten påse flingor som vi fick efter Vårruset och en liten påse "nyttiga chips" som jag fick av mamma, dett var vid tio tiden tror jag. 
 
Pappa provar ett nytt recept idag tror jag, jag har aldrig ätit det i alla fall. Det luktade förbannat gott i alla fall så jag hoppas att det smakar gott med;) Vi har varit på tippen också så en sak av dagens planering är avbockad! Däremot är det en del kvar som ska göras innan dagen är slut. 
 
Efter maten tror jag att vi ska iväg till ICA och hämta min parfym och sen fixa klart påsarna och diplomen till barnen. Sen har Linda och jag dans och efter det blir det dejt med Robin:) Kommer bli en bra dag! Funderar däremot på att skippa dansen för det känns som vi kommer komma in till stan lite sent annars. Kommer vara inne till 8 tiden i så fall och då är vi hemma så sent så hade gärna varit inne i alla fall en timme tidigare. Passa bättre att äta vid den tiden också:) Ska kolla med Robin sen.
 
Målade naglarna för en liten stund sen. Blev hel vitt denna gången. Men visar en gammal bild från förra gången jag målade dom. Så denna gången är det ingen svart nagel på någon hand! Kommer kanske bild sen när det inte är så kladdigt längre. Är sämst på att måla naglarna...
 

Kommentera här: